Våra nyheter
Här delar vi med oss av insikter, analyser och nyheter
Förtroendekapitalet och förtroendet för kapitalet
14 januari 2019 | Corporate Communication
I en värld av misstro mot i princip alla auktoriteter och större osäkerhet är förtroende i dag en nyckelfråga. Det handlar både om företagen vi...
Varför är ”branding” viktigare än marknadsföring?
29 november 2018 | Corporate Communication
Varför skulle man överhuvudtaget bry sig om att prioritera varumärkesarbetet före sin egna fantastiska taktiska marknadsplan som kommer lyfta...
Varumärkesutvärdering – En checklista
5 november 2018 | Corporate Communication
Hur vet du att ditt varumärke är tillräckligt starkt för att leverera det interna och externa värde du behöver i ditt marknadsföringsarbete? Vi har...
VD och ledningsgruppen måste bära ansvaret för företagets varumärkesarbete
18 oktober 2018 | Corporate Communication
"Branding är inte bara det operativa arbetet som utförs av marknadsavdelningen" Ett starkt varumärke byggs huvudsakligen på en kundfokuserad...