Kritikhantering i sociala medier

Vi hjälper dig att vända negativa kommentarer till en möjlighet att stärka ditt varumärke.

Kritiska inlägg, negativa kommentarer och dåliga omdömen drabbar alla verksamheter förr eller senare. Hur du väljer att hantera kritiken kan påverka om den skapar en fullskalig kris – eller vinner förtroende och stärker ditt varumärke. Vi hjälper dig att bli ett proffs på att hantera kritik så att du blir tryggare i din digitala närvaro.

Varför är det viktigt att hantera kritik i sociala medier?

  • Du undviker att situationen utvecklas till en kris
  • Du vinner förtroende bland de som ser kritiken i era sociala medier
  • Du slipper känna oro över att publicera inlägg som kan tänkas dra till sig kritik
  • Det hjälper dig att hantera såväl positiva som negativa recenssioner

Exempel på vad vi kan hjälpa dig med

  • Utbildning i kritikhantering i sociala medier
  • Förbereda svar på potentiell kritik
  • Rådgivning och praktisk hantering av kritik

Vill du veta mer? Kontakta oss:

Philip Tönning

Philip Tönning

Konsult